października 22, 2019

„Fated to Love You”


fot. Pinteres

Jako pierwszy konkretny wpis chciałam dać recenzję dramy o współczesnym kopciuszku „Fated to Love You” ( 운명처럼 널 사랑해 ) 😼

Może nie aż tak współczesnego bo drama została wyemitowana w 2014 roku ale jednak bardziej współczesna niż ta pokazywana przez Walta Disneya 😸

Drama opowiada o perypetiach biednej, brzydkiej ale bardzo miłej dziewczynie Kim Mi Young, granej przez aktorkę Jang Na Ra, oraz bogatego, przystojnego (w pierwszej fryzurze nie dla mnie 😹 potem już lepiej) dyrektora generalnego Lee Gun`a grającego przez Jang Hyuk`a.

Nie chcę dokładnie opisywać całej dramy, bo stracilibyście przyjemność jej oglądania, ale z grubsza coś tam opowiem. Jak wspomniałam wyżej opisane są perypetie pary głównych bohaterów, czyli Mi Young i Gun`a którzy całkowicie się nie znając spędzają razem noc w wyniku której zostaje poczęte dziecko. Przez owe dziecko ta dwójka zostaje małżeństwem, które jednak całkowicie do siebie nie pasuje, no przynajmniej na początku 😼

Dodatkowo Gun tak naprawdę wcale nie chcę za żonę Mi Young tylko swoją długo letnią przyjaciółkę Kan Se Ra (grana przez aktorkę Wang Ji Won), a koło Mi Young kręci się ksiądz, który na prawdę nie jest księdzem a artystą Danielem Pitt`em (granym przez Choi Jin Hyuk`a) 😹

Nie zgubiliście się jeszcze? 😸

Ogólnie rzecz biorąc, serdecznie polecam tą dramę. Jest przesympatyczna, lekka w oglądaniu (jeśli przyzwyczaimy się do specyficznego śmiechu głównego bohatera 😹 ), którą mogą obejrzeć osoby nie wprawione w k-dramach 😼




Na koniec trochę "technicznych" danych:

Dramę można obejrzeć na: www.dramaqueen.pl
Gatunki: komedia romantyczna
Liczba odcinków: 20
Nadawca: MBC
Emisja: 02.07.2014-04.09.2014


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Wi-Ko-MeA , Blogger